Az ukrán külügyi szóvivő véleménye szerint a magyar kormány legújabb plakátkampánya nemcsak hogy buta, de egyben rendkívül unalmas is.


Heorhij Tihij úgy látja, hogy a kormánynak elsősorban azt kellene tisztáznia a magyar lakosság számára, hogyan sikerült ilyen mértékben rontani az ország gazdasági helyzetén.

Heorhij Tihij, az ukrán külügy szóvivője, a legújabb magyar kormányzati plakátkampányról úgy vélekedik, hogy az nemcsak buta, hanem kifejezetten unalmas is. Ezt a véleményét egy friss posztban osztotta meg az X közösségi oldalon.

"A magyar kormány inkább az ukrán elnök karikatúráival foglalkozik, minthogy számot adna arról, hogyan rontották el a gazdaságot. Ez a megközelítés nemcsak ostoba és unalmas, de messze áll a meggyőző érveléstől is."

Ahogy már említettük, a kormány friss plakátkampányba kezdett, miután nyilvánosságra hozták az Ukrajna uniós csatlakozásáról tartott véleménynyilvánító szavazás eredményeit. Az adatok szerint a Voks2025 keretében szavazók 95 százaléka elutasította Ukrajna uniós tagságát.

A magyar adófizetők számára nehezen megmondható, hogy pontosan mennyi költséget jelentett ez az intézkedés, mivel a Kormányzati Tájékoztatási Központ nem tette közzé az erre vonatkozó adatokat. Az viszont nyilvánvaló, hogy a legutóbbi költségvetési módosítás során 20 milliárd forintot különítettek el a kormányzati kommunikáció és konzultáció céljaira.

Related posts