Igazán merész lépés ez az őrült Porschéval, hiszen hatalmas bátorságra van szükség ahhoz, hogy valaki a volán mögé üljön!

Vannak olyan ikonikus sportautók, amelyek tuningolása valódi kihívást jelent, és bátorságot igényel. Ilyen például a Porsche 911 csúcsmodellje, a GT2 RS, amely most a Manhart szakértelmét élvezi. Az átalakítás során a mérnökök nemcsak a teljesítményt fokozzák, hanem a legendás autó karakterét is továbbfejlesztik.
Mivel az új 911-es változatból még nem érkezett meg ez a különleges verzió, a német tuningcég mesterei az előző generációs "neunelfer" csúcsmodelljére összpontosítottak. Az így született végeredmény egy igazán extrém sportkocsi lett, amelynek irányításához nem csupán bátorság, hanem jelentős tapasztalat is szükséges.
A 3,8 literes, 6 hengeres biturbó boxermotor teljesítményét figyelemre méltó módon 700 lóerőről 963 lóerőre emelték, miközben a csúcsnyomaték is jelentős növekedést mutatott: a korábbi 750 Nm-ről egészen 1090 Nm-re ugrott.
És ahogyan azt sejteni lehet, az elegáns öltönybe bújtatott, 650 lóerős 911 Turbo S-től eltérően, most csupán a hátsó kerekek végeznek el minden hajtási feladatot.
A karbonszálas elemekkel gazdagon ékesített, egyedi 21-22 colos kerekekkel szerelt, Manthey sportfutóműves újdonság menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek.
Viszonyításként említenénk, hogy a közelmúltban Budapesten megörökített 911 GT2 RS gyári konfigurációban mindössze 2,8 másodperc alatt képes elérni a 100 km/h sebességet, és a gyorsulása egészen lenyűgöző, hiszen 340 km/h-nál éri el a végső határt.