Új, izgalmas funkcióval bővül a Gmail, amely minden felhasználó számára örömteli meglepetést tartogat!

A Google új funkciója átlátható listába rendezi az összes hírlevelet és promóciós küldeményt, így egyetlen mozdulattal leiratkozhatunk a felesleges e-mailekről. A szolgáltatás fokozatosan válik elérhetővé: weben már működik, Androidon július 14-től, iOS-en pedig július 21-től élesedik.
A Google bemutatta a Manage subscriptions ("Előfizetések kezelése") névre keresztelt új Gmail-funkcióját, amely segít egyszerűbbé tenni a felhasználók életét a zsúfolttá vált, nehezen átlátható postaládákban - olvasható a Gmail közleményében.
A Gmail bal oldali sávjában mostantól egy új menüpont tűnik fel, amely lehetővé teszi az aktív hírlevél-feliratkozások nyomon követését. Ezek a hírlevelek logikus sorrendben, a leggyakrabban küldőktől kezdve jelennek meg. A felhasználók ezentúl könnyedén ellenőrizhetik, hogy az elmúlt hetekben hány e-mailt kaptak egy adott küldőtől. Miért is fontos ez? Mert a postaládák gyorsan megtelhetnek nemcsak a spam, hanem a jogszerű, de sokszor felesleges hírlevelek által is. Ez a funkció segít abban, hogy a felhasználók könnyebben rendszerezhessék a beérkező üzeneteket, és megszabaduljanak a felesleges terheléstől.
Továbbá a Google folyamatosan alkalmaz mesterséges intelligenciát a csalások kiszűrésére, és a kéretlen üzenetek 99,9%-át sikeresen kiszűri.
A funkció minden személyes Google-fiókhoz, valamint a Google Workspace- és Workspace Individual-előfizetésekhez is elérhető lesz. Különösen hasznos lehet azoknak, akik nagy mennyiségű levelet kapnak, és eddig manuálisan próbálták kiszűrni vagy rendszerezni a hírleveleket.
Mostantól egy központi felületen, csupán néhány kattintással áttekinthetjük és menedzselhetjük az összes feliratkozásunkat – és ha úgy döntünk, végleg elbúcsúzhatunk tőlük. Ez a praktikus funkció már elérhető az interneten, míg az Androidos felhasználók számára július 14-től, az iOS felhasználók pedig július 21-től férhetnek hozzá.