Az Airbnb úgy döntött, hogy automatizálja amerikai ügyfélszolgálatát, és robotokat alkalmaz a folyamatok lebonyolítására.


Az utazások világában tevékenykedő platformok mostanság a foglalások és az útitervkészítés automatizálására koncentrálnak, hogy a felhasználók élményét még kényelmesebbé tegyék.

A tavalyi tesztek eredményei nyomán az Airbnb, a rövid távú lakáskiadás egyik vezető platformja, nemrégiben integrálta a mesterséges intelligenciát az Egyesült Államokbeli ügyfélszolgálati rendszerébe. Brian Chesky, a cég alapító-vezérigazgatója korábban kifejtette, hogy ez a lépés a mesterséges intelligencia szélesebb körű alkalmazásának első állomása - tudósít a TechCrunch.

A gépek a közeljövőben nagyobb szerepet kapnak az Airbnb-nél az utazások tervezésében és foglalások kezelésében. A konkurencia, az Expedia és a Booking.com szintén gőzerővel dolgozik ezeknek a funkcióknak az integrálásában.

Az Airbnb 2008-ban indult, jelenlegi piaci értéke 78 milliárd dollár. Az elmúlt negyedéves jelentésében 2,27 milliárd dolláros bevételről számolt be, ami 6 százalékos növekedést mutat az előző év hasonló időszakához képest, a későbbiekben azonban a globális vámháború következtében a növekedés elmaradásával számolnak.

Related posts